POSMAKUJ POZNAŃ - 52 TYGODNIE W POZNAŃSKICH RESTAURACJACH drukuj pobierz plakat A3 :: pobierz plakat A5 Kategoria Projekty ogólnomiejskie Nazwa projektu POSMAKUJ POZNAŃ - 52 TYGODNIE W POZNAŃSKICH RESTAURACJACH Opis projektu Projekt polega na tym by zachęcić mieszkańców Poznania i jego okolic na spędzaniu czasu i zjedzenia posiłku na mieście, a nie tylko w domu. Dzięki projektowi promowany będzie Poznań jako miasto smaku nie tylko w trakcie akcji "Poznań za pół ceny", ale przez cały rok. Na stworzonym Fanpagu na Facebooku oraz na powstałej stronie www.posmakujpoznan.pl raz tygodniu ogłaszany byłby konkurs związany z Poznaniem i jedzeniem w Poznaniu. Zwycięzca otrzymywałby bon na kwotę 150zł do jednej z wskazanych wcześniej resturacji w Poznaniu do jednorazowej realizacji na wskazany przez siebie posiłek. (bon nie obejmowałby alkoholi) Konkurs miałby formę pytania otwartego, na które zwycięzcy musieliby wysłać odpowiedź. Wśród wysłanych odpowiedzi organizator wybierałby jedną, która w danym tygodniu zwycięża. Dodatkowo na stronie internetowej raz w tygodniu pojawiałby się wpis związany z kuchnią wielkopolską i lokalnymi, pozańskimi potrawami, w ten sposób jeszcze bardziej promując Poznań i jedzenie w Poznaniu. Czas trwania projektu styczeń - grudzień 2016. Uwaga - jedna restauracja może być wskazana jako miejsce zjedzenia posiłku przez zwycięzcę maksymalnie 2 razy w ciągu całej edycji. Lista restauracji, która weźmie udział w akcji zostanie wskazana po akceptacji projektu (co najmniej 26 restauracji w Poznaniu) Również przez cały rok jedna osoba może zwyciężyć tylko 2 razy. Lokalizacja, miejsce realizacji projektu Ulica, rejon ulic Restauracje na terenie miasta Poznania Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji Brak Potencjalni odbiorcy projektu Wszyscy mieszkańcy Polski. Realnie patrząc głównymi beneficjentami zostaną osoby mieszkające w Poznaniu lub jego najbliższych okolicach. Uzasadnienie dla realizacji projektu Projekt ma na celu zachęcenie mieszkańców Poznania do korzystania z poznańskich restauracji nie tylko przy okazji dni, w których są promocje czy akcje typu "Poznań za pół ceny", ale również w pozostałe dni w roku. Dodatkowo będzie to sposób na promocję naszych lokalnych restaruacji - będą mogły pokazać co dobrego serwują i na co zapraszają mieszkańców swojego miasta. Projekt byłby też doskonałą promocją Poznania - w konkursach również mogliby brać udział inni mieszkańcy Polski, a w szczególności Ci mieszkający niedaleko Poznania, dzięki czemu odwiedziliby stolicę Wielkopolski. Szacunkowy koszt projektu Składowa projektu Koszt [w zł] 52 bony do wybranych restauracji w Poznaniu w kwocie 150zł. + 200zł jednorazowe na Rogale przy okazji obchodów Św. Marcina 8000 Promocja projektu i pomysłu w lokalnych mediach (internet, prasa, radio) oraz na Fanpagu na FB 1100 Stworzenie prostej strony internetowej, wykupienie domeny i miejsca na serwerze, roczna obsługa FB, strony internetowej - tworzenie artykułów, organizowanie i rozstrzyganie konkursów - zwrot kosztów i czasu poświeconego przez organizatora (12x200zł) 2400 SUMA: 11500 Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach? NIE Rodzaj oraz szacunkowa wysokość kosztów eksploatacji (utrzymania) efektu reazliacji projektu w kolejnych latach (np: koszty sprzątania, energii, wody, bieżących remontów, konserwacji) Rodzaj kosztu eksploatacji Koszt [w zł] SUMA: None Kontakt do pomysłodawców Dane niedostępne publicznie. Dodatkowe załączniki Nie dodano załączników. Weryfikacja zgłoszeń Wydziały wydział wiodący - Gabinet Prezydenta Projekt jest rekomendowany do realizacji - NIE Uzasadnienie Miasto Poznań nie może w swoich działaniach stawiać w pozycji uprzywilejowanej jedne podmioty ponad inne. Wybór konkretnej liczby podmiotów, z którymi realizowany miałby być projekt jest właśnie takim działaniem. Ponadto projekt nie służy promocji Miasta. Jego działanie wzmacnia pozycje podmiotów działających komercyjnie. Zespół Obradował w składzie Andrzej Białas, Sylwia Stec, Katarzyna Strzyż-Sobańska