POSMAKUJ POZNAŃ - 52 TYGODNIE W POZNAŃSKICH RESTAURACJACH


Kategoria
Projekty ogólnomiejskie
Nazwa projektu
POSMAKUJ POZNAŃ - 52 TYGODNIE W POZNAŃSKICH RESTAURACJACH
Opis projektu

Projekt polega na tym by zachęcić mieszkańców Poznania i jego okolic na spędzaniu czasu i zjedzenia posiłku na mieście, a nie tylko w domu. Dzięki projektowi promowany będzie Poznań jako miasto smaku nie tylko w trakcie akcji "Poznań za pół ceny", ale przez cały rok. Na stworzonym Fanpagu na Facebooku oraz na powstałej stronie www.posmakujpoznan.pl raz tygodniu ogłaszany byłby konkurs związany z Poznaniem i jedzeniem w Poznaniu. Zwycięzca otrzymywałby bon na kwotę 150zł do jednej z wskazanych wcześniej resturacji w Poznaniu do jednorazowej realizacji na wskazany przez siebie posiłek. (bon nie obejmowałby alkoholi) Konkurs miałby formę pytania otwartego, na które zwycięzcy musieliby wysłać odpowiedź. Wśród wysłanych odpowiedzi organizator wybierałby jedną, która w danym tygodniu zwycięża. Dodatkowo na stronie internetowej raz w tygodniu pojawiałby się wpis związany z kuchnią wielkopolską i lokalnymi, pozańskimi potrawami, w ten sposób jeszcze bardziej promując Poznań i jedzenie w Poznaniu. Czas trwania projektu styczeń - grudzień 2016. Uwaga - jedna restauracja może być wskazana jako miejsce zjedzenia posiłku przez zwycięzcę maksymalnie 2 razy w ciągu całej edycji. Lista restauracji, która weźmie udział w akcji zostanie wskazana po akceptacji projektu (co najmniej 26 restauracji w Poznaniu) Również przez cały rok jedna osoba może zwyciężyć tylko 2 razy.

Lokalizacja, miejsce realizacji projektu

Ulica, rejon ulic

Restauracje na terenie miasta Poznania

Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji

Brak
Potencjalni odbiorcy projektu
Wszyscy mieszkańcy Polski. Realnie patrząc głównymi beneficjentami zostaną osoby mieszkające w Poznaniu lub jego najbliższych okolicach.
Uzasadnienie dla realizacji projektu
Projekt ma na celu zachęcenie mieszkańców Poznania do korzystania z poznańskich restauracji nie tylko przy okazji dni, w których są promocje czy akcje typu "Poznań za pół ceny", ale również w pozostałe dni w roku. Dodatkowo będzie to sposób na promocję naszych lokalnych restaruacji - będą mogły pokazać co dobrego serwują i na co zapraszają mieszkańców swojego miasta. Projekt byłby też doskonałą promocją Poznania - w konkursach również mogliby brać udział inni mieszkańcy Polski, a w szczególności Ci mieszkający niedaleko Poznania, dzięki czemu odwiedziliby stolicę Wielkopolski.
Szacunkowy koszt projektu
Składowa projektu Koszt [w zł]
52 bony do wybranych restauracji w Poznaniu w kwocie 150zł. + 200zł jednorazowe na Rogale przy okazji obchodów Św. Marcina 8000
Promocja projektu i pomysłu w lokalnych mediach (internet, prasa, radio) oraz na Fanpagu na FB 1100
Stworzenie prostej strony internetowej, wykupienie domeny i miejsca na serwerze, roczna obsługa FB, strony internetowej - tworzenie artykułów, organizowanie i rozstrzyganie konkursów - zwrot kosztów i czasu poświeconego przez organizatora (12x200zł) 2400
SUMA: 11500
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE
Kontakt do pomysłodawców
Dane niedostępne publicznie.
Dodatkowe załączniki
Nie dodano załączników.

Weryfikacja zgłoszeń

Wydziały
wydział wiodący - Gabinet Prezydenta
Projekt jest rekomendowany do realizacji - NIE
Uzasadnienie Miasto Poznań nie może w swoich działaniach stawiać w pozycji uprzywilejowanej jedne podmioty ponad inne. Wybór konkretnej liczby podmiotów, z którymi realizowany miałby być projekt jest właśnie takim działaniem. Ponadto projekt nie służy promocji Miasta. Jego działanie wzmacnia pozycje podmiotów działających komercyjnie.
Zespół Obradował w składzie Andrzej Białas, Sylwia Stec, Katarzyna Strzyż-Sobańska
 
 

  1. Możesz wyrazić poparcie dla propozycji lub ją odrzucić.

  2. Możesz dodać ją też do listy obserwowanych.

  3. Zobacz informacje na temat propozycji...

  4. ...dodaj tagi dla tej propozycji...

  5. ...lub podziel się propozycją z innymi za pośrednictwem Facebooka, Google+ lub Twittera.

  6. Nie tylko możesz oceniać komentarze...

  7. ...ale też przejrzeć odpowiedzi na nie...

  8. ...odpowiedzieć na komentarz...

  9. ...i napisać nowy komentarz.

  10. Lub pracować nad propozycją i wprowadzać alternatywne wersje.